Ogłoszenie nr 85906 - 2017
z dnia 2017-05-22 r.
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
9343800000, ul.
ul. Ostrawicka
2,
71337
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 898 200, faks
914 898 255, e-mail
acentkowska@wiw.szczecin.pl, rdegler@wiw.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wiw.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. (ze wzgldu na wyjatkowa sytuacje niewynikajaca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mogl on przewidziec w, wymagane est natychmiastowe wykonanie zamówiena a nie mozna zachowac terminiow okreslonych dla innych trybow udzielen zamowienia) Zamawiający w dniu 30.03.2017 r. w wyniku postępowania przetargowego przeprowadzonego w trypie przetargu nieograniczonego nr WIW A.272.C 3.2017 zawarł umowę nr WIW.A.273.32.2017, z Wykonawcą S. Witko - Sławomir Witkowski 92-332 Łódź, Al. Piłsudskiego 143. Zgodnie z umową Wykonawca miał dostarczyc zamowienie w terminie 10 dni kalendarzowych licząc od dnia wysłania zamówienia emailem w dniu 05.04.2017.Do dnia 17.05.2017 r. Wykonawca niezrealizował dostawy, w związku czym Zamawiający w dniu 17.05.2017 r. odstąpił od umowy i naliczył kary umowne. Zamawiający zobligowany jest do dokonania zakupu w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ przeprowadzenie postępowania przetargowego w innym trybie spowoduje przestój w pracy laboratorium, a przez to możliwość utraty akredytacji.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA: MERCK Sp.z o.o.,
,
ul. Jutrzenki 137,
02-231,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie